مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: آغاز پویش ملی "من مادرم، بچه های ایران فرزندان من" کمکی برای اشاعه فرهنگ وقف و صیانت از مدرسه سازی است.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 01 January 2021

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پویش ملی “من مادرم ، بچه های ایران فرزندان من” در کرمانشاه اجرا می شود، با این اقدام علاوه بر امر مقدس مدرسه‌سازی به اشاعه ی فرهنگ وقف و صیانت و نگهداری از مدارس نیز کمک خواهد شد.

وی افزود: در طرح آجر به آجر شاهد حضور و مشارکت پررنگ خیرین مدرسه‌ساز بودیم به نحوی که از لحاظ میزان مشارکت مردم و تعداد افراد شرکت کننده، جزء استان‌ های برتر کشور بودیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه این امر نشان دهنده سطح آگاهی و دغدغه مردم کرمانشاه در ایجاد فضاهای آموزشی ایمن برای فرزندان خود است، ابراز داشت: در پویش ملی "من مادرم ، بچه‌های ایران فرزندان من" برای گام دوم این طرح  پیگیر مشارکت حداکثری بانوان هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: حضور بانوان در این پویش به معنای حضور مادران نسل‌های آینده خواهد بود و علاوه بر مشارکت این عزیزان در ساخت مدارس جدید، به ایجاد فرهنگ وقف و صیانت و نگهداری از مدارس نیز کمک خواهد شد.

نظری با اشاره به فعال بودن سامانه آجر به آجر برای جمع آوری کمکهای خیرین در امر مدرسه سازی در طرح مذکور، تاکید کرد: آحاد مردم می توانند با مراجعه به سامانه آجر به آجر و انتخاب نام استان کرمانشاه (ajorbajor.ir) که برای ورود خیرین و جمع آوری کمک‌های مردمی در امر مدرسه سازی فعال گردیده، در این طرح مشارکت داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار